//Forever Imperfect
Menunggu kepulangan Dia

Saturday 6 April 2013 @ 20:03 | 0 Comment [s]


Hari nie hari Ahad . 7 April 2013 .
penat dah saya  hitung hari sorang sorang wak ,
saya harap sangat dapat text dengan awak hari hari , tapi ALHAMDULILLAH dapat juga kita text hari hari :)  saya jugak harap sangat sangat awak tak lupa kan saya . AWAK ! balik lah cepat >< Saya ada macam macam cerita nak story dekat awak tahu tak ?
hihi EXCITED gila !
Jyeeeaaaah !
kau ada dikala ku suka dikala ku duka ~lalalalalala~ :D
huhu .
even SWEET <3 sgt bila kita ingat balik sebelum awak p PLKN . Skyper , Oncall n satu part paling best masa awak nangis . Awww ! seriesly so cute . Hihi
Jangan NOTY NOTY tau . Ingat saya kat sini nie menunggu kepulangan awak . Jangan hampakan saya <3
saya TAK SABAR nak tunggu awak balik sebenarnya :D , sampaikan dah tak tahu nak cakap apa lagi .




Fikiran saya pon dah buntu sebab apa yang saya ingat hanya lah AWAK :)
awak ! AWAK~~~~~~~ saya rindu tahap gaban dekat awak tahu tak . Saya jealous tengok kawan kawan saya sibuk story pasal boyprengg diaorang dekat facebook , twitter . Ergghh ! kadang kadang sakit hati juga :p walaupun kita tak pernah meet , saya tetap akan tunggu awak .



saya hanya mampu tersenyum DAN memikirkan awak je buat masa nie ,
saya cuba untuk SENYUM dengan semua tu walaupun semua tuh ibarat kaca yang tajam bagi saya (ceh ayat) haha :p




saya harap awak pun dapat rasa macam saya rasa sekarang nie yeah ? awak kena kuat untuk hadapi semua nie walaupun tanpa saya nanti  , saya tahu awak kuat sangat (macam kat atas nie) hehe .
Saya minta maaf kalau saya dah pernah buat hati awak terluka ataupun bakal buat hati awak terluka kelak (in shaa ALLAH tak :)) , sebab saya sendiri tak pasti DAN tak tahu apa yang akan jadi lepas nie .
Kita masing masing jauh , mungkin bagi awak tu semua tak ada masalah kan
sama jugak macam saya .
CUMA ,,,,, dugaan ALLAH selalu datang tanpa kita duga DAN sedar kan ?
apa pun kita berdua kena tawakal DAN bersabar yeah :')


|
Sweet Little Pie


Assalamualaikum.. Im the owner this blog . Futri Athira binti Abdullah . XOXO
Gwiyomi

Cake Princess Loyal Web

Chatting !



Chatting me !
Always online
Smile Always
Leave the message here


SUBCRIBED and LIKE

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Tutorial&freebies : atiqah
Full Edited : My cousin

Best View at GOOGLE CHROME!