//Forever Imperfect
SAHABAT

Wednesday 24 April 2013 @ 18:51 | 0 Comment [s]





Sahabat , dimana kau ?? Andai kata aku ada buat salah , aku mintak maaf . Tak ada niat dihati pun nak guriskan perasaan kau sahabat . Aku cuma nak kita kembali gelak ketawa , kongsi suka dah duka bersama seperti waktu dulu . Alangkah indahnya jika kita seperti dulu , umpama adik beradik yang tetap bersama berjuang dalam kehidupan ini :)

Namun , apabila masing-masing sudah membawa haluan sendiri aku tetap tidak lupakan kau sahabat . Aku masih ingat lagi masa kita gelak ketawa bersama . Walaupun aku ditempat baru , suasana baru tapi aku tetap tak akan lupakan kau sahabat . Kita kan pernah berjanji , akan kawan buat selamanya kan ? Aku berharap sangat janji tu ditepati .

Masa berlalu dengan cepat , hubungan kita pun semakin kurang rapat . Masing-masing sibuk dengan hal dan juga pembelajaran masing-masing . Apabila aku melihat korang berjaya , aku pun turut bangga . Sebab engkau telah berjaya sahabat ! Kau telah membuat keluarga kau bangga :')


Maafkan aku andai kata selama kita berkawan , aku telah membuat hati korang terguris . Tak ada niat pun sahabat . Andai kata jika diberi masa 1 minit untuk bersama korang , aku nak sangat 1 minit tu sahabat . Untuk bersama luangkan masa seperti dulu semula . Sekian :")


|
Sweet Little Pie


Assalamualaikum.. Im the owner this blog . Futri Athira binti Abdullah . XOXO
Gwiyomi

Cake Princess Loyal Web

Chatting !



Chatting me !
Always online
Smile Always
Leave the message here


SUBCRIBED and LIKE

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Tutorial&freebies : atiqah
Full Edited : My cousin

Best View at GOOGLE CHROME!